شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 20 Apr 2024
جالب است ۰
آغاز به کار جیتکس 2018 از روز یکشنبه

حضور 18 استارتاپ ایرانی در جیتکس 2018

سی‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی جیتکس دوبی از روز یکشنبه ۲۲ مهرماه با حضور 18 استارتاپ ایرانی به مدت پنج روز آغاز می‌شود.
منبع : پیوست
سی‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی جیتکس دوبی از روز یکشنبه ۲۲ مهرماه با حضور 18 استارتاپ ایرانی به مدت پنج روز آغاز می‌شود.

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، نمایشگاه بین‌المللی جیتکس 2018 روزهای یکشنبه تا پنج‌شنبه 22 تا 27 مهرماه 97 در دوبی برپا می‌شود و میزبان ۱۸ تیم‌ استارتاپی از ایران خواهد بود. این تیم‌ها بعد از داوری در اتاق بازرگانی تهران برای حضور در رویداد جیتکس ۲۰۱۸ انتخاب شده‌اند.

در جیتکس ۲۰۱۸ دوبی، مانند سال گذشته اتاق بازرگانی تهران غرفه‌ای را در بخش «ستاره‌های آینده جیتکس» در اختیار دارد ‌تا شرکت‌های نوپای فناوری و استارتاپ‌های ایرانی بتوانند تولیدات خود را در این غرفه برای جذب سرمایه‌گذاران بین‌المللی به نمایش بگذارند و امکان همکاری با دیگر استارتاپ‌های جهانی را نیز داشته‌باشند.

در میان ۱۸ استارتاپ ایرانی حاضر در جیتکس ۲۰۱۸، استارتاپ‌های مبتنی بر خدمات آنلاین حضور پررنگ‌تری دارند. سه تیم در حوزه گردشگری، یک تیم در زمینه خشک‌شویی آنلاین، یک تیم در حمل‌ونقل جاده‌ای، یک تیم در زمینه پلتفرم آنلاین ارائه خدمات فنی، تخصصی و عمومی، یک تیم در حوزه نظرسنجی آنلاین و یک تیم نیز در زمینه باشگاه مشتریان فعالیت می‌کنند و سه استارتاپ در حوزه سلامت نیز حضور دارند.
کد مطلب : 14585
https://aftana.ir/vdccppqs.2bq048laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی