جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ , 29 Mar 2024
جالب است ۰
در نشست خبری الکامپ ۲۰۱۸ مطرح شد

حضور استارتاپ‌ها پررنگ‌تر می‌شود

اختصاصی افتانا
بیست‌وچهارمین نمایشگاه الکامپ با معرفی بخش‌های جدید الکام تاکز و الکام ترندز و حضور پرشور استارتاپ‌ها در الکام استارز از ۶ مردادماه به‌مدت ۴ روز گشایش می‌یابد.
بیست‌وچهارمین نمایشگاه الکامپ با معرفی بخش‌های جدید الکام تاکز و الکام ترندز و حضور پرشور استارتاپ‌ها در الکام استارز از ۶ مردادماه به‌مدت ۴ روز گشایش می‌یابد.

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، مهدی حیدری، مدیر اجرایی نمایشگاه الکامپ بیست‌وچهارم در نشست خبری صبح امروز گفت: در الکامپ امسال دو رویداد جدید الکام تاکز و الکام ترندز را شاهد خواهیم‌بود. در الکام تاکز که با حمایت صد درصدی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای برپا می‌شود، هدف این است که نخبگان و خبرگان صنفی بتوانند از فناوری‌های روز و دغدغه‌های صنف بگویند و رونمایی محصولات را نیز داریم. رویداد الکام ترندز نیز در سالن ۲۷ با موضوعات بیگ‌دیتا، هوش مصنوعی، شهر هوشمند، پردازش موازی و ... برگزار می‌شود.

وی درباره رشد کمی و کیفی استارتا‌پ‌ها طی دوره‌های اخیر اظهار کرد: تعداد این شرکت‌ها از ۷۰ مورد در الکامپ ۲۱ به ۳۵۰ شرکت در الکامپ ۲۴ رسیده‌است. بسیاری از کسانی که سال قبل با استند و غرفه یک‌نفره حضور داشتند اکنون با غرفه‌های ۱۲ متری حضور دارند. در مساحتی حدود ۷۵۰۰ متر در سالن‌های ۸، ۹، ۱۰، ۱۱ و ۲۷ شاهد حضور این بخش‌ها هستیم. در سایر بخش‌ها نیز دیگر شرکت‌های داخلی و خارجی فعال حوزه آی‌تی، حدود ۳۰۰ شرکت، مساحت ۲۵ هزار مترمربع را به خود اختصاص داده‌اند. حدود ۴۰۰ گروه و نفر در استارتاپ و الکام گیمز و الکام ترندز حضور می‌یابند. طی روزهای نمایشگاه «آوردگاه سرمایه» در یک فضای ۷۰ متری پل ارتباطی استارتا‌پ‌ها و سرمایه‌گذاران علاقه‌مند خواهدبود و فراخوان آن نیز براای سرمایه‌گذاران ابلاغ شده‌است. امسال همچنین برای تسهیل حضور استارتاپ‌ها از لحاظ اقامت با مشارکت استارتاپ «اتاقک»، امکان استفاده از تخفیف ۷۰ درصدی جهت اقامت را برای آنها فراهم کردیم.

حیدری از تعامل خوب شرکت سهامی نمایشگاه‌ها در زمینه مشکلات و دغدغه‌های ارزی متقاضیان غرفه تقدیر کرد و گفت: با تعامل خوبی که صورت گرفت طبق بخش‌نامه‌ای مقرر شد تا شرکت‌های داخلی بخش ارزی را با مبلغ معادل ریالی به قیمت مصوب دولتی بپردازند.
وی گفت: پاویون دولت الکترونیک با شعار «دولت همراه» در سالن ۴۱ حضور دارد و پاویون استان خراسان رضوی در سالن ۵، استان البرز در سالن های ۸ و ۹ و استان اصفهان در قالب ۸ استارتاپ در سالن ۸ و ۹ حضور دارند.

بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ روزهای ۶ تا ۸ مردادماه ۹۷ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
کد مطلب : 14271
https://aftana.ir/vdcezw8z.jh8efi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی