جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ , 29 Mar 2024
جالب است ۰
از رونمایی کتاب برت‌کینگ تا جایزه دکتر نوربخش

حضور پررنگ توسن در هفتمین همایش بانکداری الکترونیک

گروه توسن حامی ویژه همایش هفتم بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، حضور فعال و گسترده‌ای در برنامه‌های همایش داشت.
گروه توسن حامی ویژه همایش هفتم بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، حضور فعال و گسترده‌ای در برنامه‌های همایش داشت.

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، به همت پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی و با مشارکت فعالان صنعت پرداخت، هفتمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت روزهای دوم و سوم بهمن ماه در برج میلاد تهران برگزار شد. این همایش که با وجود نمایشگاه جنبی خود تبدیل به مهم‌ترین گردهمایی صنفی شبکه بانکی کشور شده، امسال هم مورد استقبال مدیران، کارشناسان و فعالان صنعت بانکداری و پرداخت کشور قرار گرفت.

گروه توسن حامی ویژه این همایش بود و حضور فعال و گسترده‌ای در برنامه‌های همایش داشت. شرکت توسن در اختتامیه جشنواره مرحوم دکتر نوربخش با کسب جایزه محصول برتر و گروه توسن با کسب غرفه برتر توانست مورد توجه داوران و شرکت‌کنندگان در همایش قرار گیرد.

غرفه گروه توسن که محل حضور تمام شرکت‌ها و زیرمجموعه‌های توسن بود، تبدیل به یکی از شلوغ‌ترین و پربازدیدترین غرفه‌های نمایشگاه شد. استقبال شرکت‌کنندگان از یک‌سو و نیز زیبایی و تنوع غرفه سبب شد تا گروه توسن با فاصله زیاد از سایر رقبا، برگزیده جایزه «غرفه برتر» هفتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت شود.

علاوه‌بر حضور در نمایشگاه، برنامه‌های متعدد و متنوعی نیز توسط مدیران و کارشناسان توسن در این همایش برگزار شد. برت کینگ، آینده‌پژوه و نظریه‌پرداز بانکداری دیجیتالی به دعوت توسن در همایش حضور یافت و دو سخنرانی با موضوع «بانک ۴.۰ بانکداری در همه جا بدون حضور در بانک» و «روندهای بانکداری در جهان» انجام داد که مورد استقبال شرکت‌کنندگان در همایش قرار گرفت. همچنین با حضور برت کینگ در غرفه توسن از کتاب‌های وی که به زبان فارسی ترجمه شده‌اند نیز رونمایی شد.

یکی از برنامه‌های مهم امسال همایش بانکداری الکترونیک، برگزاری نشست‌ها و پنل‌های تخصصی بود. در این نشست‌ها کارشناسان، صاحب‌نظران حوزه‌های مختلف حضور یافته و به سخنرانی و تبادل‌نظر با یکدیگر پرداختند. سید ولی‌الله فاطمی، محمد مظاهری، امید ترابی و مهدی رازپوش نظری از مدیران گروه توسن در میزگردهایی با موضوع بانکداری دیجیتال، بانکداری باز ، یکپارچه‌سازی کسب‌و‌کارهای مختلف مالی، بلاک‌چین و پول‌های رمزی، ایران ۱۴۰۰ با فناوری زنجیره بلوکی و EMV حضور یافتند و به ایراد سخنرانی و تبادل‌نظر با سایر کارشناسان پرداختند.

یکی از اهداف هفتمین همایش بانکداری الکترونیک معرفی محصولات شرکت‌های فعال در این حوزه بود. در این راستا کارگاه‌های معرفی محصول برای شرکت‌ها مختلف در نظر گرفته‌شد. شرکت توسن نیز با حضور کارشناسان خود در این کارگاه‌ها به معرفی سامانه تحلیل جابه‌جایی منابع بانک، کاربرد هوش مصنوعی در صنعت بانکی و راهکار سرویس‌دهی یکپارچه با رویکرد نوآوری باز (+TSB) پرداختند.

در بین این محصولات، راهکار سرویس‌دهی یکپارچه با رویکرد نوآوری باز مورد توجه کارشناسان و حضار قرار گرفت. درنهایت نیز به عنوان محصول برگزیده جشنواره دکتر نوربخش انتخاب شد و جایزه این بخش به آقای سیدروح الله فاطمی اردکانی، مدیرعامل این شرکت، اعطا شد.

در این همایش به بحث آموزش نیز توجه ویژه‌ای شد و برنامه‌های مختلفی برای آموزش شرکت‌کنندگان برگزار شد. کارگاه‌هایی با موضوع تطابق با استانداردهای بین‌المللی ویزا و مستر، کشف تقلب در بانکداری، پلتفرم یکپارچه ارائه خدمات در نقطه سرویس با رویکرد نوآوری باز POS ۰.۲ و بررسی چالش‌های امنیتی تراکنش‌های باواسطه در موبایل پز به همت متخصصان گروه توسن و با حضور کارشناسان برجسته بانکی همچون دارشان شنتامورتی برگزار شد.
کد مطلب : 13708
https://aftana.ir/vdcivyaz.t1apu2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی