جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ , 29 Mar 2024
جالب است ۰
با حمایت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور

اعزام استارتاپ‌های برتر الکامپ به جیتکس ۲۰۱۷

استارتاپ‌های برگزیده نمایشگاه الکامپ بیست‌وسوم با حمایت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور به جیتکس ۲۰۱۷ اعزام شدند.
استارتاپ‌های برگزیده نمایشگاه الکامپ بیست‌وسوم با حمایت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور به جیتکس ۲۰۱۷ اعزام شدند.

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، استارتا‌پ‌های برگزیده امسال به جیتکس 2017 راه یافتند. استارتاپ‌های تحلیل ارتباط برنا، موزرا، کامنت ماینر که عنوان سه رتبه نخست الکام استارز ۹۶ را از آن خود کردند و همین‌طور استارتاپ‌های کیف پول شخصی نیو، پونز، اسمارت وای‌فای، فیدار، لینکپ و باشگاه فرهنگی شباویز با حمایت سازمان به نمایشگاه جیتکس ۲۰۱۷ فرستاده شدند.

استارتاپ‌های ایرانی که در نمایشگاه جیتکس حضور یافتند در حوزه‌های ابزارهای آنلاین، رسانه‌های دیجیتال، فین‌تک، زیرساخت شبکه، بازاریابی دیجیتال، اینترنت اشیا و آموزش و پرورش فعال هستند و بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان می‌توانند در سالن زعبیل نمایشگاه جیتکس از غرفه نمایندگان ایرانی بازدید کنند.

برای دومین سال پیاپی استارتاپ‌های برگزیده نمایشگاه الکام استارز به یک رویداد بین‌المللی فرستاده شدند تا علاوه‌بر اینکه بهترین کسب‌وکارهای نوپای ایرانی را با بازارهای جهانی آشنا سازد و فرصت یافتن سرمایه‌گذار خارجی و ورود به عرصه‌های بین‌المللی نیز برایشان فراهم شود. سال گذشته ۱۰ استارتاپ برتر الکام استارز ۹۵ به نمایشگاه سبیت ۲۰۱۷ که فروردین‌ماه امسال برگزار شد، فرستاده شدند و امسال نیز برندگان الکام استارز ۹۶ فرصت حضور در جیتکس ۲۰۱۷ را به عنوان جایزه تجربه می‌کنند.

سی‌وهفتمین دوره نمایشگاه و هفته فناوری جیتکس 2017 ازهشتم تا دوازدهم اکتبر برابر با 16 تا 20 مهرماه 96 در دبی برگزار می‌شود.
کد مطلب : 13264
https://aftana.ir/vdcfj0dy.w6dmvagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی