پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ , 28 Mar 2024
جالب است ۰

چرا خبرنامه‎هاي ايميلي بفرستم

آيا به آنها نياز دارم
فرستادن ايميل‎هاي خبرنامه‎اي سخت است، چون اين ايميل‎ها ترکيبي از انواع گوناگوني از اطلاعات مربوط به قسمت‎هاي مختلف کسب‌وکار شما هستند.

فرستادن ايميل‎هاي خبرنامه‎اي سخت است، چون اين ايميل‎ها ترکيبي از انواع گوناگوني از اطلاعات مربوط به قسمت‎هاي مختلف کسب‌وکار شما هستند.

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، همه اينجا هستند. دور تا دور يک اتاق کنفرانس نشسته‎ايد و سعي مي‎کنيد کشف کنيد چطور به بهترين شکل فروشندگان و مشتريان را به هم پيوند دهيد. محصولات بيشتري بفروشيد يا فقط «صدرنشين» ذهن مخاطب موردنظرتان بمانيد. يک نفر به اين نتيجه مي‌رسد که راه‌حلي وجود دارد که مي‎تواند همه اين مشکلات را به يک باره حل کند: يک خبرنامه ايميلي!

و ناگهان اين شماييد که انتخاب شديد تا اين کار را انجام دهيد. من هم قبلا در چنين موقعيتي بودم و در آن موقعيت احساس نگراني مي‎کردم. اگرچه خبرنامه‎هاي ايميلي يکي از رايج‎ترين انواع ايميل‎هايي است که فرستاده مي‎شوند، اما در واقع درست فرستادن آنها يکي از سخت‎ترين کارهاست.

فرستادن ايميل‎هاي خبرنامه‎اي سخت است، چون اين ايميل‎ها ترکيبي از انواع گوناگوني از اطلاعات مربوط به قسمت‎هاي مختلف کسب‌وکار شما هستند. اطلاعاتي که شامل يادآوري رويدادها، نظرسنجي‎ها، اطلاعات آموزشي در مورد محصول، خدمات يا ابتکارات و پيشرفت‎هاي شماست.

چون اين نوع ايميل، ايميلي نيست که براي دستيابي به يک هدف طراحي شده‌باشد، مثلا يک محصول خاص را تبليغ کند، چکيده‎اي را از آنچه قبلا منتشر شده‌است، ارائه دهد، مشتري را ترغيب کند و يا يک ايميل معاملاتي که اطلاعات سفارش فراهم کند، بنابراين کار سختي است.

ايميل کردن خبرنامه‎ها مخصوصا زماني مشکل مي‎شود که بايد تلاش کنيم مشتريان را به تکميل يک فراخوان ترغيب کنيم.

اما اين مشکلات به اين معنا نيست که شما از انجام اين کار صرفه‎نظر کنيد. اگر اين کارها را به درستي انجام دهيد، مي‎توانيد بنياني از مشترکان متعهد براي خود بيافرينيد و يا حداقل اينکه مي‎توانيد مبلغان شرکت خود را درگير کنيد و آنها مي‌توانند کسب‌و‌کار شما را وارد عرصه کنند و اين قطعاً همان چيزي است که شما نمي‎خواهيد از دست دهيد.

هر کسي به يک خبرنامه نياز ندارد
در واقع، بيشتر افراد به يک خبرنامه نياز ندارند. شايد بيشتر شما بازاريابان کارهاي مهم‎تري داشته باشيد که بايد انجام دهيد تا اينکه وقت خود را صرف اين کنيد که دنبال اطلاعات بگرديد و آن را در يک قالب آشفته گردآوري کنيد که هيچ کس هم نمي‌خواهد آن را بخواند. يا اينکه ممکن است خبرنامه شما بسيار موفق و بخشي جدايي‎ناپذير از استراتژي‎هاي بازاريابي شما باشد.

به دلايل زير ممکن است به يک خبرنامه نياز پيدا کنيد:
• مديرتان به شما مي‌گويد که آن را براي فرد ديگري بفرستيد.
• شما يک خبرنامه درون‌سازماني داريد.
• اخيرا به واسطه خبرنامه‎ها به موفقيت‎هاي اثبات شده‎اي دست پيدا کرده‎ايد.
• فکر مي‎کنيد با اين روش‎ به نتايج خوبي دست پيدا مي‎کنيد و اين بهترين بهره‎اي است که مي‎توانيد از زمان‌تان ببريد. (هيچ کار ديگري نداريد که انجام دهيد؟) 

مزاياي خبرنامه‎ها
معرفي برند. با برقراري ارتباطات دائمي با مشترکين ايميلي خود، اين امکان را براي آنها فراهم مي‎کنيد که برند شما را بشناسند و آن را با يک حس مثبت پيوند دهند. 

خبرنامه ابزاري براي انتشار محتواي موجود است. بسياري از شرکت‎ها رايج‎ترين پست‎ها و لينک‎هاي وبلاگي خود را در مقاله‎هايي که در خبرنامه‎هاي آنها قرار دارد، خلاصه‎‎ مي‎کنند. اين خبرنامه مي‎تواند دربردارنده انواع مختلفي از محتوا باشد. 

مثلا يک خبرنامه مشترک مي‎تواند شامل يک پست وبلاگي جالب‌توجه، يک پيشنهاد جديد، اعلام وقوع يک رويداد قريب‎الوقوع، اطلاع‎رساني در مورد يک تخفيف و لينکي به يک نظرسنجي باشد.

ماهنامه دیده‌بان فناوری- شماره دهم

کد مطلب : 11932
https://aftana.ir/vdcf01dy.w6dymagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی