جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ , 19 Apr 2024
جالب است ۰
جدیدترین فناوری‌های سراسر جهان در رویداد منطقه‌ای جیتکس 2016 در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته‌اند.

جدیدترین فناوری‌های سراسر جهان در رویداد منطقه‌ای جیتکس ۲۰۱۶ در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته‌اند.

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، سی‌وششمین نمایشگاه جیتکس که عنوان بزرگ‌ترین رویداد منطقه‌ای فناوری اطلاعات و ارتباطات را از آن خود کرده‌است از روز گذشته آغاز شد.

جیتکس ۲۰۱۶ ظهر روز گذشته به‌طور رسمی توسط مقامات دولتی امارات افتتاح شد و به‌مدت ۵ روز میزبان علاقه‌مندان خواهد بود. این نمایشگاه تا ساعت ۱۵ روز پنجشنبه ۲۹ مهرماه  برابر با ۲۰ اکتبر برپاست.

نمایشگاه جیتکس محلی مناسب برای شرکت‌های تازه تأسیس و فناوری‌های نوین است  و این شرکت‌ها فرصت پیدا می‌کنند تا تصورات مردم در مورد زندگی واقعی را با استفاده از فناوری تحت‌تأثیر خود قرار بدهند. در نمایشگاه مذکور محصولات متنوعی مانند خودرویی که با چاپگر سه‌بعدی ایجاد شده، محصولات واقعیت مجازی، واقعیت افزوده، پهپاد و روبات به نمایش گذاشته می‌شود.

بازدیدکنندگان در نمایشگاه جیتکس امسال جلوه‌هایی از واقعیت افزوده (AR)، واقعیت مجازی (VR)، هوش مصنوعی (AI) تصوری جدید از واقعیت‌ها در جیتکس ۲۰۱۶ با واقعیت افزوده (AR)، واقعیت مجازی (VR)، هوش مصنوعی (AI) و همچنین چگونگی سیطره صنعت تلفن همراه بر جهان تا سال ۲۰۲۰ و نیز دیجیتال مارکتینگ را شاهد هستند.

کد مطلب : 11871
https://aftana.ir/vdchz6nz.23nzqdftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی