جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ , 29 Mar 2024
جالب است ۰
شماره جدید ماهنامه دیده‌بان فناوری منتشر شد

بررسی ضرورت بازتعریف کسب‌وکار برای تحقق موفقیت‌

سودابه محمدپور
شماره جدید ماهنامه دیده‌بان فناوری با گزارش‌ها، پرونده‌ها و گفتگوهای گوناگون به تشریح جدیدترین تئوری‌های مدیریت در کسب‌وکارهای گوناگون پرداخته است.

شماره جدید ماهنامه دیده‌بان فناوری با گزارش‌ها، پرونده‌ها و گفتگوهای گوناگون به تشریح جدیدترین تئوری‌های مدیریت در کسب‌وکارهای گوناگون پرداخته است.

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، سرمقاله‌ شماره جدید دیده‌بان فناوری تاکید می‌کند بر این‌که اکنون «زمان تحول است». 

این شماره با چنین سرآغازی در پرونده فراصنعت فاوا، مطلبی دارد با عنوان «زمان بازتعریف کسب‌وکار رسیده‌است» که در آن تاکید می‌شود سخت‌ترین تصمیم یک مدیر دانستن زمان مناسب برای آغاز تحولات راهبردی حساب‌شده است. «نوآوری برافکن چیست» نیز از تئوری نوآوری برافکن سخن می‌گوید که از ۱۹۹۵ بر سر زبا‌ن‌ها افتاد. 

پرونده بانکداری الکترونیکی گفت‌وگویی دارد با مسعود بهرامی، معاون طرح و برنامه و فناوری اطلاعات بانک صادرات که می‌گوید «صنعت پرداخت باید از سیستم بانکی جدا شود». «بیت‌کوین؛ چیزی بیشتر از یک پول الکترونیکی است» به معرفی این پدیده مالی عصر فناوری می‌پردازد و «گزارش جهانی پرداخت در سال ۲۰۱۵» مطلب دیگری است که در این پرونده آمده‌است. 

پرونده بازاریابی و روابط عمومی، گفت‌وگوی لورا ریس، مختصص بازاریابی را در خود دارد که معتقد است «گسترش برند آن را ضعیف‌ می‌کند». مقاله «برندها: تمایز یا مرکزیت؟» مطلب دیگر این شماره از ماهنامه دیده‌بان‌فناوری در این پرونده است. در «تبلیغات و تاثیرگذاری امروزه آن» و «بانک شهر و کمپین شهر تعطیل نیست» به بررسی تبلیغات نوروزی بانک شهر پرداخته شده‌‌‌است. در «دوران اطلاع‌رسانی معمولی به پایان رسیده‌است» نیز با هفت گرایش روابط عمومی در سال ۲۰۱۶ آشنا می‌شوید. 

«افزایش جرایم رایانه‌ای، رشد همه‌جانبه صنایع را زیرسؤال می‌برد» و «چگونه برای حوادث قوی سیاه در مرکزداده‌های خود آماده‌باشید و آنها را کاهش دهید» مطالب پرونده امنیت اطلاعات را تشکیل می‌دهند. پرونده‌ آینده نزدیک نیز حاوی مقاله‌ای است با عنوان «رایانش ابری چه معنایی برای صنایع کلیدی دارد» که به بررسی به‌کارگیری فناوری رایانش ابری در تجارت پرداخته‌است. 

این نشریه که قصد دارد با همکاری جمعی از مدیران، اقتصاددانان، فناوران و صاحب‌نظران حوزه‌های مختلف اعم از فناوری اطلاعات، اقتصاد، بانک و بانکداری الکترونیکی، صنعت و مدیریت؛ بسترساز ارتقای جایگاه فاوا در حد یک فراصنعت تأثیرگذار در کشور باشد به سردبیری علیرضا صالحی و در هلدینگ رسانه‌ای دیده‌بان آماده‌ و منتشر می‌شود که شماره هشتم آن در ۸۴ صفحه و با بهای ۱۲هزار تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است. جهت تهيه اين ماهنامه به این نشانی مراجعه كنيد. 

گفتنی است که این نشریه از دیدگاه‌های همه علاقه‌مندان استقبال کرده و با تلفن ۸۸۷۴۹۴۱۲ و ایمیل info@dfe.ir آماده شنیدن نقدها و اظهارنظرهای نخبگان و کارشناسان است.

کد مطلب : 11277
https://aftana.ir/vdchqinz.23nzqdftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی