جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ , 29 Mar 2024
جالب است ۰
ارائه جدیدترین راهکارهای ایدکو (کسپرسکی) در الکامپ ۲۰۱۵

تجربه امن‌ترین تراکنش‌های مالی با جدیدترین راهکارهای کسپرسکی- ایدکو

شرکت ایدکو (توزیع‌کننده محصولات کسپرسکی در ایران) با راهکارهای امنیتی حوزه بانکداری الکترونیکی و صنایع زیرساختی به الکامپ می‌آید.

شرکت ایدکو (توزیع‌کننده محصولات کسپرسکی در ایران) با راهکارهای امنیتی حوزه بانکداری الکترونیکی و صنایع زیرساختی به الکامپ می‌آید.

به گزارش روابط عمومی ایدکو، این شرکت جدیدترین راهکارهای امنیتی در حوزه تراکنش‌های بانکی و مالی و نیز صنایع عظیمی چون سدسازی و پروژه‌های صنعتی را در نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۵ به فعالان عرصه صنعت و اقتصاد کشور ارائه می‌کند. 

شرکت ایدکو که همواره سعی در ارائه راه‌حل‌های امنیت اطلاعات و تولید نرم‌افزارهای مبتنی بر تجارت الکترونیکی داشته است در بیست‌و‌یکمین دوره از نمایشگاه‌ بین‌المللی الکامپ نیز به ارائه محصولات و راهکارهایی نوین در عرصه حفظ امنیت اطلاعات مالی پرداخته است. 

بیست‌ویکمین دوره نمایشگاه الکامپ با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی فعال در حوزه آی‌تی از ۲۳ تا ۲۶ آذرماه ۹۴ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا می‌شود و شرکت ایدکو نیز در غرفه ۴۳۶ واقع در سالن ۳۸ میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود. 

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره جدیدترین خدمات و راهکارهای شرکت ایدکو می‌توانند به نشانی www.irkaspersky.com مراجعه کنند.

کد مطلب : 10537
https://aftana.ir/vdcfetdy.w6dxmagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی