جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ , 29 Mar 2024
جالب است ۰
جانمایی و ثبت‌نام قطعی غرفه‌های نمایشگاه الکامپ بیست‌ویکم از امروز سه شنبه ۲۱ مهر‌ماه آغاز شد.
منبع : سازمان نصر کشور

جانمایی و ثبت‌نام قطعی غرفه‌های نمایشگاه الکامپ بیست‌ویکم از امروز سه شنبه ۲۱ مهر‌ماه آغاز شد. 

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، در مرحله پیش ثبت‌نام بیش از ۳۵ هزار مترمربع فضای نمایشگاهی از سوی شرکت‌ها و علاقه‌مندان به ثبت رسید. در همین راستا ستاد اجرایی الکامپ به‌منظور ایجاد هماهنگی تقاضا با ظرفیت موجود دستورالعملی را برای جانمایی در نظر گرفته است. 

ستاد اجرایی نمایشگاه الکامپ بیست‌ویکم ضمن تقدیر از استقبال چشمگیر و بی‌نظیر شرکت‌ها در مرحله پیش ثبت‌نام اعلام کرد که متقاضیان به‌منظور ایجاد فضای مشارکت حداکثری، جانمایی و تعیین قطعی غرفه‌ها طبق دستورالعمل اطلاعیه شماره ۶ عمل کنند. 

متقاضیانی که درخواست غرفه بیش از ۱۰۰ متر را داشتند مطابق اولویت ثبت‌نام به جلسه حضوری دعوت خواهند شد. این متقاضیان پس از حضور در جلسه جانمایی و تعیین دقیق متراژ مورد توافق با مجری، ۴۸ ساعت مهلت دارند تا نسبت به ثبت متراژ توافق شده و اخذ پی‌ فاکتور اقدام کنند. پس از تأیید پیش‌فاکتور، ظرف مدت پنج روز وجه مور نظر را واریز و فیش آن را در وب سایت ثبت کنند. 

همچنین بر اساس این ابلاغیه، متقاضیانی که در مرحله پیش ثبت‌نام غرفه‌هایی با متراژ کمتر از ۱۰۰متر ثبت کردند نیز ابتدا توسط ستاد برگزاری، جانمایی و سپس اطلاع‌رسانی خواهند شد. این متقاضیان پس از تعیین متراژ توسط مجری و فعال شدن شناسه کاربری، ۴۸ ساعت جهت ثبت مدارک درخواستی در وب سایت، ثبت متراژ تأیید شده و اخذ پیش‌فاکتور مهلت دارند. پس از تأیید پیش‌فاکتور، باید ظرف مدت پنج روز نسبت به واریز وجه و ثبت فیش واریزی در وب سایت اقدام کنند.
 
بروشورهایی که شرکت‌های متقاضی قصد ارائه آنها طی برگزاری نمایشگاه را دارند نیز باید توسط ستاد اجرایی مورد بررسی قرار گیرد. به این ترتیب متقاضیانی که به جلسه حضوری دعوت می‌شوند، اصل بروشورهای خود را به همراه داشته باشند و باقی متقاضیان نیز باید اصل کاتالوگ خود را طبق ضوابطی که اعلام خواهد شد برای مجری ارسال کنند. 

همین‌طور متقاضیان حضور در قالب حامی نمایشگاه الکامپ می‌توانند فرم تقاضای حضور در قالب حامی را از وب سایت www.iran-elecomp.com دانلود کرده و تقاضای خود را به نشانی ایمیل sales@iran-elecomp.com ارسال کنند.

کد مطلب : 10221
https://aftana.ir/vdcfy0dy.w6dx0agiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی