جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ , 29 Mar 2024
جالب است ۰
علاقه‌مندان به حضور در نمایشگاه الکامپ بیست‌ویکم تا ساعت 16 امروز فرصت دارند تا نسبت به پیش ثبت‌نام اقدام کنند.
منبع : سازمان نصر کشور

علاقه‌مندان به حضور در نمایشگاه الکامپ بیست‌ویکم تا ساعت 16 امروز فرصت دارند تا نسبت به پیش ثبت‌نام اقدام کنند. 

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، باقر بحری، سخنگوی کمیته اجرایی الکامپ بیست ویکم با شاره به این مطلب که علاقه‌مندان به حضور در الکامپ 2015 تا ساعت 16 روز دوشنبه بیستم مهرماه مهلت پیش‌ثبت‌نام دارند، گفت: طی دو روز گذشته ۳۷۶ شرکت بیش از ۳۶ هزار متر از فضای نمایشگاه پیش ثبت‌نام کردند و با توجه به اینکه امروز آخرین مهلت پیش ثبت‌نام الکامپ است بر متراژ درخواستی افزوده خواهد شد. 

بحری با تأکید بر اینکه پایان یافتن مهلت پیش ثبت‌نام به این معنا نیست که شرکتی پس از موعد تعیین شده، نتواند در ثبت‌نام نهایی شرکت کند، گفت: پیش ثبت‌نام انجام شد تا میزان استقبال و ظرفیت‌های الکامپ سنجیده شود تا به کمک آنها معیارهای برگزاری الکامپ و دسته‌بندی این نمایشگاه را تعیین کنیم. 

سخنگوی کمیته اجرایی الکامپ گفت: تاکنون نزدیک به دو برابر فضای نمایشگاهی که به الکامپ اختصاص داده شده، پیش ثبت‌نام داشته‌ایم. شرکت سهامی نمایشگاه‌ها بیش از ۲۰هزار متر به نمایشگاه الکامپ سال جاری فضا اختصاص داده است. نسبت به متراژ اید‌ آل بسیار فضای محدودی داریم و این پیش ثبت‌نام نشان داد که میزان استقبال به‌طور چشم‌گیری بالاست. 

بحری در پایان از شرکت‌ها خواست، به‌رغم وجود فرصت بعد از اتمام مهلت پیشنام، در مهلت باقی‌مانده برای پیش ثبتنام اقدام کنند، افزود: اگر همه شرکت‌ها در مهلت مقرر شده اقدام کنند، تیم اجرایی الکامپ می‌تواند مطابق با برنامه عمل کرده و همه قوای خود را برای انجام مرحله بعدی که جانمایی است به‌‌کار بگیرد.

کد مطلب : 10210
https://aftana.ir/vdcdzx0f.yt0zf6a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی