جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ , 29 Mar 2024
جالب است ۰
دهکده جهانی برتر در الکامپ 2018

معرفی سامانه تشخیص ایمیل‌های اسپم، ویروس و باج‌افزار

اختصاصی افتانا
دهکده جهانی برتر در الکامپ بیست‌وچهارم راهکاری برای کاهش دردسر اسپم‌های ایمیل به همراه آورد.
دهکده جهانی برتر در الکامپ بیست‌وچهارم راهکاری برای کاهش دردسر اسپم‌های ایمیل به همراه آورد.

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، سید کوهزادی، عضو هیئت‌مدیره شرکت درباره سامانه تشخیص ایمیل‌های اسپم، ویروس و باج‌افزار گفت: این سامانه امکان اعمال 20 نوع فیلترینگ و پالایش بر روی ایمیل‌ها جهت اطمینان از عدم دریافت هرزنامه‌ها و ایمیل‌های مخرب را دارد و بر روی تمامی ایمیل‌سرورها و کنترل پنل‌ها قابل استفاده است. همچنین استقرار و راه‌اندازی آن بدون تغییر در ساختار سرویس و شبکه در 30 ثانیه قابل انجام است.

راهکارهای آنلاین و هاستینگ دهکده جهانی برتر با نام تجاری TGV Host از سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را آغاز کرده‌است. با توجه به فراگیر شدن وب و تکتولوژی‌های وابسته در سراسر دنیا و ایران، TGV Host از سال ۱۳۹۰ با تمرکز بیشتر و باز طراحی سرویس‌ها و گسترش ارتباطات با شرکای خارجی فعالیت جدیدی را شروع کرده‌است. این مجموعه تلاش دارد با توجه به ارتباطات و امکانات موجود با شرکت‌های برتر حوزه فناوری IT در دنیا، سرویس‌های جدید و منحصر به‌فرد را بنا به نیاز کاربران ایرانی و با پشتیبانی مناسب ارائه دهد.

علاقه‌مندان می‌توانند در بیست‌وچهارمین نمایشگاه الکامپ که تا نهم مردادماه 97 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپاست از غرفه این شرکت نیز بازدید کنند.
کد مطلب : 14315
https://aftana.ir/vdcdks0f.yt0of6a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی